Dječje kocke za slaganje zbog kojih poduzetnik traži 90.000$
Dječje kocke za slaganje koje je izumio ovaj arhitekt, budi maštu kreativcima. Odlučio je proširiti svoje poslovanje i obratiti se investitorima. Pogledaj hoće li ovaj poduzetnik dobiti investiciju od 90.000$ za 51% svoje tvrtke Qubits na seriji Shark Tank.
Priča poduzetnica
Kreativnost, upornost i hrabrost obilježile su priču arhitekta koji je osmislio Qubits, inovativne građevne igračke za djecu. Njegova ideja nastala je u garaži, inspirirana prirodom i potrebom za igračkama koje potiču STEM učenje. Qubits se ističe svojom fleksibilnošću i mogućnošću stvaranja kompleksnih 3D struktura, što ga razlikuje od klasičnih građevnih setova poput LEGO-a. Iako su ga većina investitora odbila zbog niskih prodajnih rezultata i dominacije konkurencije, Daymond John vidio je potencijal i ponudio uvjetnu investiciju. Nažalost, dogovor nije realiziran, ali poduzetnik je iskoristio pozornost stečenu kroz emisiju. Nakon, Qubits se povezao s Discovery Toys, što je dovelo do značajnog rasta prodaje i godišnjih prihoda od milijun dolara.
Dječje kocke za slaganje kao poslovna ideja
Dječje kocke za slaganje predstavljaju inovativnu poslovnu priliku koja kombinira kreativnost i obrazovanje. Ovaj proizvod omogućuje djeci razvijanje fine motorike, mašte i osnovnih STEM vještina, što ga čini poželjnim za roditelje i edukatore. Tržište igračaka stalno raste, osobito u segmentu edukativnih proizvoda, što čini ovu ideju posebno atraktivnom za poduzetnike. Ključ uspjeha leži u kvalitetnom dizajnu koji nudi raznolikost i izdržljivost, ali i u prilagodbi različitim dobnim skupinama. Ulaganje u marketing, posebno na digitalnim platformama, može pomoći da proizvod dođe do šire publike. Također, suradnja s vrtićima, školama i edukativnim ustanovama pruža dodatnu priliku za širenje. Proizvodnja kocki može biti lokalna ili globalna, ovisno o poslovnom modelu, a dodatni prihod može se ostvariti kroz prodaju dodataka ili specijaliziranih setova. Ulazak na ovo tržište zahtijeva istraživanje konkurencije, no s pravim inovacijama, dječje kocke za slaganje mogu postati trajno prepoznatljiv proizvod.

Poslovne kronike
Poslovne kronike su edukativno-zabavni portal koji stvara sadržaj oko poslovnih ideja i tematike vezane za poduzetništvo. Prisutni smo na društvenim mrežama Youtube, Tiktok, Instagram, Facebook i LinkedIn. Cilj nam je prikupiti publiku koju zanima poduzetništvo i pružiti im inspiraciju za pokretanje svog posla. Ponekad je teško pronaći poslovnu ideju koja baš tebi odgovara. Iz tog razloga svoj sadržaj fokusiramo upravo na riješenje tog problema i stvaranje baze poslovnih ideja.
Pregledaj usluge našeg trenutnog sponzora Sikra – Agencija za digitalni marketing i podrži daljnji razvoj portala Poslovne Kronike.