Dječji dućan za koji poduzetnici traže 200.000$

Dječji dućan koji su pokrenuli ovi poduzetnici pruža čarobno iskustvo kupovine djeci i roditeljima. Odlučili su proširiti svoje poslovanje i obratiti se investitorima. Pogledaj hoće li ovi poduzetnici dobiti investiciju od 200.000$ za 30% svoje tvrtke Wee Can Shop na seriji Shark Tank. 

Priča poduzetnika

Poduzetnici su izašli na poznatu seriju Shark Tank s jedinstvenom idejom trgovine prilagođenoj djeci. Cilj im je bio omogućiti djeci da kupuju poklone za svoje bližnje koristeći male kolica, čime ih potiču na razmišljanje o darivanju i financijskoj odgovornosti od malih nogu. Prilikom izlaganja, tražili su investiciju od 200.000 dolara za 30% udjela, no investitori su bili skeptični zbog niske profitabilnosti i teškog puta prema održivom rastu. Nakon što nisu dobili investiciju, nastavili su poslovati neko vrijeme, pokušavajući proširiti koncept na veći broj lokacija i dodajući uslugu dječjih rođendanskih zabava. Iako su stekli odanost lokalne zajednice i obitelji, poslovni izazovi poput problema u opskrbnom lancu, pandemijskih ograničenja i rastuće konkurencije doveli su ih do zatvaranja trgovine 2012. godine. Priča Wee Can Shop ostaje inspiracija za poduzetnike koji, unatoč poteškoćama, nastavljaju vjerovati u svoju viziju.

Dječji dućan kao poslovna ideja

Otvaranje dječjeg dućana može biti privlačna poslovna ideja jer odgovara na specifične potrebe roditelja i djece, pružajući proizvode poput igračaka, odjeće ili edukativnih materijala. Takav dućan može se fokusirati na održive i ekološki prihvatljive proizvode, čime privlači sve veću potražnju za odgovornim brendovima. Osim toga, tematske trgovine za djecu pružaju priliku za kreiranje jedinstvenog iskustva kupovine koje će djeca i roditelji rado posjećivati. Digitalna prisutnost, poput internetske trgovine, ključna je za proširenje dosega i pridobijanje lojalnih kupaca iz šire zajednice. Organiziranje posebnih događanja, poput radionica ili druženja za djecu, može dodatno ojačati brend i privući stalne posjetitelje. Uspjeh ovakvog posla zahtijeva kontinuirano praćenje trendova, odabir kvalitetnih proizvoda te brigu o zadovoljstvu kupaca. S dobrim planiranjem i strpljenjem, dječji dućan može postati stabilan i profitabilan posao.

dječji dućan

Poslovne kronike

Poslovne kronike su edukativno-zabavni portal koji stvara sadržaj oko poslovnih ideja i tematike vezane za poduzetništvo. Prisutni smo na društvenim mrežama Youtube, Tiktok, Instagram, Facebook i LinkedIn. Cilj nam je prikupiti publiku koju zanima poduzetništvo i pružiti im inspiraciju za pokretanje svog posla. Ponekad je teško pronaći poslovnu ideju koja baš tebi odgovara. Iz tog razloga svoj sadržaj fokusiramo upravo na riješenje tog problema i stvaranje baze poslovnih ideja. 

Pregledaj usluge našeg trenutnog sponzora Sikra – Agencija za digitalni marketing i podrži daljnji razvoj portala Poslovne Kronike.