Dresing za salatu zbog kojeg poduzetnica traži 50.000$
Dresing za salatu koji je napravila ova poduzetnica tajne je recepture koju nitko ne može kopirati. Odlučila je proširiti svoje poslovanje i obratiti se investitorima. Pogledaj hoće li ova poduzetnica dobiti investiciju od 50.000$ za 10% svoje tvrtke Chef in Black na seriji Shark Tank.
Priča poduzetnice
Poduzetnica iza tvrtke Chef in Black, pojavila se na seriji Shark Tank s idejom stvaranja linije azijski nadahnutih dresinga za salate. Njezin proizvod bio je bez glutena i prirodan, što je odmah privuklo pažnju investitora. Dorene je tražila investiciju od 50.000 dolara za 10% vlasništva, a unatoč početnom skepticizmu, Barbara Corcoran je ponudila ulaganje u zamjenu za 35% udjela u tvrtki. Iako je Barbara bila jedini investitor zainteresiran za nju, dogovor o investiciji nikada nije ostvaren zbog neslaganja o budućem smjeru tvrtke. Unatoč tome, poduzetnica je nastavila širiti poslovanje, a njezini proizvodi našli su se u tisućama trgovina diljem SAD-a. Nažalost, zbog izazova s pakiranjem i promjenama na tržištu, tvrtka je prestala s radom 2016. Godine. Ova priča o poduzetništvu pokazuje kako odlučnost i vizija mogu donijeti uspjeh, ali i kako tržište prehrambenih proizvoda može biti nepredvidivo i zahtjevno.
Dresing za salatu kao poslovna ideja
Pokretanje biznisa s prelivima za salatu može biti izvrsna poduzetnička prilika, s obzirom na sve veću potražnju za zdravim i prirodnim prehrambenim proizvodima. Uz inovativne recepte, fokus na zdrave sastojke i raznolikost okusa, moguće je osvojiti nišu na tržištu. Važno je uskladiti proizvodnju s promjenama u prehrambenim trendovima, poput bezglutenskih i veganskih opcija. Ambalaža i brendiranje također igraju ključnu ulogu u uspjehu, privlačeći pažnju potrošača u trgovinama. Distribucija putem supermarketa i online platformi može proširiti tržište. Ulaganje u marketing i kvalitetu proizvoda osigurat će dugoročni rast i prepoznatljivost brenda.
Poslovne kronike
Poslovne kronike su edukativno-zabavni portal koji stvara sadržaj oko poslovnih ideja i tematike vezane za poduzetništvo. Prisutni smo na društvenim mrežama Youtube, Tiktok, Instagram, Facebook i LinkedIn. Cilj nam je prikupiti publiku koju zanima poduzetništvo i pružiti im inspiraciju za pokretanje svog posla. Ponekad je teško pronaći poslovnu ideju koja baš tebi odgovara. Iz tog razloga svoj sadržaj fokusiramo upravo na riješenje tog problema i stvaranje baze poslovnih ideja.
Pregledaj usluge našeg trenutnog sponzora Sikra – Agencija za digitalni marketing i podrži daljnji razvoj portala Poslovne Kronike.