Franšiza mobilne sladoledarnice za koju poduzetnik traži 48.000$

Franšiza ove mobilna sladoledarnica na mopedu može ti omogućiti da dodatno zaradiš prodajom sladoleda. Odlučio je proširiti svoje poslovanje i obratiti se investitorima. Pogledaj hoće li ovaj poduzetnik dobiti investiciju od 48.000$ za 25% svoje tvrtke Captain Ice Cream na seriji Shark Tank. 

Priča poduzetnika

Poduzetnik poznatiji kao Captain Ice Cream, oduševio je gledatelje serije Shark Tank 2010. godine kada se pojavio na svom mopedu punom sladoleda. Njegova ideja bila je donijeti nostalgičan ugođaj starinskih kamiona sa sladoledom na moderan način, koristeći ekološke mopede. Tražio je investiciju kako bi pokrenuo franšizu i proširio posao. Međutim, nije uspio uvjeriti investitore zbog niskih prihoda i nedovoljno razvijenog poslovnog modela. Unatoč neuspjehu na Shark Tanku, nastavio je sa svojim projektom, nudeći franšizne koje uključuju prilagođene mopede, uniforme i osnovni marketinški materijal. Nažalost, unatoč početnom entuzijazmu, njegova franšiza nije ostvarila željeni uspjeh. Web stranica tvrtke ugašena je 2014. godine, a poduzetnik se prebacio na druge poslovne projekte. Njegova priča inspirira mnoge koji sanjaju o vlastitom poslu, pokazujući da strast i upornost uvijek ostavljaju trag, čak i ako uspjeh ne dolazi odmah.

Prodaja sladoleda kao poslovna ideja

Prodaja sladoleda može biti izvrsna poslovna prilika za poduzetnike koji žele spojiti kreativnost i zabavu s profitabilnim modelom poslovanja. Ovaj sektor nudi širok raspon mogućnosti, od mobilnih kioska do modernih slastičarnica, a atraktivna je zbog sezonske potražnje i raznovrsnih ciljnih skupina. Ključ uspjeha leži u izboru pravog tržišta i jedinstvene ponude, poput domaćih sladoleda, veganskih opcija ili egzotičnih okusa. Početni troškovi mogu varirati ovisno o modelu poslovanja, ali uz kvalitetnu strategiju, povrat investicije često dolazi već tijekom prve godine rada. Marketing je ključan, osobito na društvenim mrežama, gdje vizualno privlačni proizvodi privlače kupce svih dobnih skupina. Osim klasičnih opcija, dodavanje personaliziranih proizvoda, poput sladoleda po narudžbi, može osigurati lojalnost kupaca. Uz prilagodljivost promjenjivim trendovima i sezonskoj potražnji, prodaja sladoleda može postati stabilan i dugoročan izvor prihoda. Ova poslovna ideja idealna je za one koji žele unijeti dozu slatkoće i inovativnosti na tržište.

Franšiza mobilne sladoledarnice

Poslovne kronike

Poslovne kronike su edukativno-zabavni portal koji stvara sadržaj oko poslovnih ideja i tematike vezane za poduzetništvo. Prisutni smo na društvenim mrežama Youtube, Tiktok, Instagram, Facebook i LinkedIn. Cilj nam je prikupiti publiku koju zanima poduzetništvo i pružiti im inspiraciju za pokretanje svog posla. Ponekad je teško pronaći poslovnu ideju koja baš tebi odgovara. Iz tog razloga svoj sadržaj fokusiramo upravo na riješenje tog problema i stvaranje baze poslovnih ideja. 

Pregledaj usluge našeg trenutnog sponzora Sikra – Agencija za digitalni marketing i podrži daljnji razvoj portala Poslovne Kronike.