Kišobran za koji poduzetnik traži 200.000$
Kišobran koji radi ovaj poduzetnik je hands-free, lagan i izdržljiv na vjetru. Odlučio je proširiti svoje poslovanje i obratiti se investitorima. Pogledaj hoće li ovaj poduzetnik dobiti investiciju od 200.000$ za 25% svoje tvrtke Nubrella na seriji Shark Tank.
Priča poduzetnika
Poduzetnik se pojavio se pred investitorima s inovativnom idejom koja je privukla pažnju, hands-free kišobranom koji štiti od kiše i vjetra. Inspiracija za proizvod došla je iz frustracije tradicionalnim kišobranima koji su često nepraktični i neučinkoviti. Nubrella se nosi poput ruksaka, što omogućuje korisnicima slobodno kretanje, idealno za bicikliste i pješake. Bez obzira što su 2 investitora rekli kako će investirati u njega, dogovor je propao zbog nesuglasica oko vlasničke strukture i problema u distribuciji. Unatoč izazovima, nastavio je razvijati i poboljšavati svoj proizvod, uključujući suradnju s dizajnerima za optimizaciju proizvoda. Danas je tvrtka rebrendirana i ostvaruje uspjeh s nekoliko verzija proizvoda, uključujući kišobrane za sport i djecu. Prodaje se u više od 86 zemalja, čime je dokazao da inovacija i upornost mogu nadvladati prepreke. Tvrtka sada ima godišnje prihode od 11,8 milijuna dolara i nastavlja rasti na globalnom tržištu.
Kišobran kao poslovna ideja
Razvijanje proizvoda poput kišobrana može se činiti jednostavno, ali krije ogroman potencijal za inovaciju i poduzetništvo. Moderni potrošači traže funkcionalne, prilagođene i održive proizvode, što otvara vrata za unaprjeđenje klasičnih dizajna. Kišobran s dodatnim značajkama, poput UV zaštite, automatizacije ili ekološki prihvatljivih materijala, može privući specifične niše tržišta. Osim funkcionalnosti, ključno je ulagati u dizajn i marketing kako bi se proizvod istaknuo u masi. Inovacije, poput ruksak-kišobrana ili modela s ugrađenom rasvjetom, mogu osvojiti tržište ako rješavaju stvarne probleme korisnika. Pokretanje takvog posla zahtijeva pažljivo istraživanje tržišta, planiranje proizvodnje i izradu strategije distribucije. E-trgovina je odlično polazište za lansiranje ovakvih proizvoda, omogućujući globalni doseg uz niže troškove. Ključno je također razmotriti patente i zaštitu intelektualnog vlasništva kako biste osigurali dugoročnu konkurentnost. Kišobrani nisu samo praktični predmeti – oni predstavljaju priliku za stvaranje uspješnog brenda u kreativnoj industriji.

Poslovne kronike
Poslovne kronike su edukativno-zabavni portal koji stvara sadržaj oko poslovnih ideja i tematike vezane za poduzetništvo. Prisutni smo na društvenim mrežama Youtube, Tiktok, Instagram, Facebook i LinkedIn. Cilj nam je prikupiti publiku koju zanima poduzetništvo i pružiti im inspiraciju za pokretanje svog posla. Ponekad je teško pronaći poslovnu ideju koja baš tebi odgovara. Iz tog razloga svoj sadržaj fokusiramo upravo na riješenje tog problema i stvaranje baze poslovnih ideja.
Pregledaj usluge našeg trenutnog sponzora Sikra – Agencija za digitalni marketing i podrži daljnji razvoj portala Poslovne Kronike.