Lopte s porukama za koje poduzetnice traže 86.000$
Lopte s personaliziranim porukama koje prodaju ove poduzetnice možeš poslati poštom bez pakiranja. Odlučile su proširiti svoje poslovanje i obratiti se investitorima. Pogledaj hoće li ova poduzetnica dobiti investiciju od 86.000$ za 20% svoje tvrtke Send A Ball na seriji Shark Tank.
Priča poduzetnica
Ove poduzetnice osmislile su tvrtku koja šalje personalizirane lopte kao alternativu klasičnim čestitkama. Ideja je nastala spontano kada se poduzetnica našla na pošti i osoba pored nje ju zamolila da pošalje loptu umjesto njega jer mu se žurilo. Njihov koncept “čestitke s twistom” brzo je privukao pažnju. Iako su impresionirale investitore svojom energijom i inovativnim pristupom, nijedan od nijh nije odlučio investirati. Nedostatak patenta i lakoća repliciranja ideje bila je glavni razlog. Unatoč tome, nastup u emisiji donio im je veliku prepoznatljivost. Nakon prikazivanja epizode, prodaja im je skočila za deset puta. Tvrtka danas generira godišnji prihod od preko milijun dolara, proširujući ponudu na korporativne narudžbe i tematske lopte za razne prigode. Ova priča pokazuje da ponekad nije potreban investitor ako imate strast, dobru ideju i sposobnost da iskoristite prilike koje vam se ukažu.
Lopte kao poslovna ideja
Kreativne ideje često dolaze iz svakodnevnih predmeta, a lopte su sjajan primjer neiskorištenog potencijala za poduzetništvo. Kao proizvod, lopte su univerzalne, privlače različite dobne skupine i mogu imati višestruke namjene, od sporta do personaliziranih poklona. Poduzetnici mogu iskoristiti priliku za kreiranje niša kao što su lopte za promocije, edukaciju ili terapeutske svrhe. Važan aspekt uspjeha u ovom području leži u inovaciji, poput ponude ekološki prihvatljivih ili tehnološki unaprijeđenih lopti. Marketing igra ključnu ulogu, posebno kroz društvene mreže, gdje se vizualni proizvodi poput lopti mogu lako promovirati. Osim prodaje proizvoda, pružanje dodatnih usluga poput personalizacije povećava vrijednost i diferencira ponudu. Za ulazak u ovaj posao nije potreban velik početni kapital, ali je ključno dobro istražiti tržište i odabrati ciljanu publiku. Lopte nisu samo igračke, one su prilika za stvaranje brenda koji kombinira kreativnost, funkcionalnost i emociju.
Poslovne kronike
Poslovne kronike su edukativno-zabavni portal koji stvara sadržaj oko poslovnih ideja i tematike vezane za poduzetništvo. Prisutni smo na društvenim mrežama Youtube, Tiktok, Instagram, Facebook i LinkedIn. Cilj nam je prikupiti publiku koju zanima poduzetništvo i pružiti im inspiraciju za pokretanje svog posla. Ponekad je teško pronaći poslovnu ideju koja baš tebi odgovara. Iz tog razloga svoj sadržaj fokusiramo upravo na riješenje tog problema i stvaranje baze poslovnih ideja.
Pregledaj usluge našeg trenutnog sponzora Sikra – Agencija za digitalni marketing i podrži daljnji razvoj portala Poslovne Kronike.