Majice kratkih rukava za koje poduzetnik traži 30.000$
Majice kratkih rukava koje naručuje iz Ugande želi unovčiti svojim motivacijskim porukama na njima. Odlučio je proširiti svoje poslovanje i obratiti se investitorima. Pogledaj hoće li ovaj poduzetnik dobiti investiciju od 30.000$ za 20% svoje tvrtke The Factionist na seriji Shark Tank.
Priča poduzetnika
Poduzetnik i student na NYU, donio je svoju liniju odjeće pod nazivom The Factionist u seriju Shark Tank. Njegova ideja bila je kreirati ekološki prihvatljive majice s kratkim rukavima na kojima su društveno osvještene motivirajuće poruke. Iako je tražio samo 30.000 dolara za 20% udjela u tvrtki, nije uspio sklopiti dogovor s nijednim investitorom jer su smatrali da njegov model nije održiv. Tijekom epizode, impresionirao svojom strašću, ali je naišao na kritike zbog niskih prodajnih rezultata i nedostatka jedinstvenog brenda. Unatoč neuspjehu, investitorica Barbara Corcoran bila je toliko impresionirana da mu je ponudila posao u svom uredu. Nakon pojavljivanja u emisiji, napustio modni svijet i prešao u programiranje, gdje je kasnije izgradio uspješnu karijeru kao programer i konzultant. Iako je The Factionist projekt ugašen, njegova strast i upornost pokazale su se ključnima za njegov budući uspjeh u drugim područjima.
Majice kratkih rukava kao poslovna ideja
Pokretanje biznisa proizvodnje majica s kratkim rukavima može biti izvrsna prilika za poduzetnike koji žele ući u svijet modne industrije. Jednostavna proizvodnja, relativno niski troškovi i visoka potražnja čine ovaj proizvod atraktivnim za različite demografske skupine. Kvalitetna majica s unikatnim dizajnom ili porukom može privući specifične niše na tržištu, poput mladih ili društveno osviještenih kupaca. Uz to, prilagodba dizajna prema trenutnim trendovima omogućava fleksibilnost i stalno osvježavanje ponude. Online trgovine i društvene mreže pružaju jednostavan i učinkovit način promocije proizvoda. Važno je osigurati dobru logistiku i kvalitetu kako bi se izbjegli problemi s dostavom i reklamacijama. Uspjeh u ovom poslu ovisi o inovativnom pristupu, razumijevanju tržišta i dosljednosti u održavanju kvalitete.

Poslovne kronike
Poslovne kronike su edukativno-zabavni portal koji stvara sadržaj oko poslovnih ideja i tematike vezane za poduzetništvo. Prisutni smo na društvenim mrežama Youtube, Tiktok, Instagram, Facebook i LinkedIn. Cilj nam je prikupiti publiku koju zanima poduzetništvo i pružiti im inspiraciju za pokretanje svog posla. Ponekad je teško pronaći poslovnu ideju koja baš tebi odgovara. Iz tog razloga svoj sadržaj fokusiramo upravo na riješenje tog problema i stvaranje baze poslovnih ideja.
Pregledaj usluge našeg trenutnog sponzora Sikra – Agencija za digitalni marketing i podrži daljnji razvoj portala Poslovne Kronike.