Pita od slatkog krumpira za koju poduzetnik traži 460.000$
Pita od jabuka je bila samo početna točka za ovog poduzetnika koji je savlado izradu pite od slatkog krumpira. Odlučio je proširiti svoje poslovanje i obratiti se investitorima. Pogledaj hoće li dobiti investiciju od 460.000$ za 10% svoje tvrtke na seriji Shark Tank.
Priča poduzetnika
Od lokalne pekare do nacionalnog uspjeha, ovaj poduzetnik nije odustao i ganjao je svoj san. Tvrtka Mr. Tod’s Pie Factory je poznata po svojoj prepoznatljivoj piti od slatkog krumpira, a nakon emisije proširili se svoju ponudu proizvoda i maloprodajne lokacije, prije nego što se uglavnom prebacila na online prodaju. Neto vrijednost tvrtke značajno je porasla, a procjenjuje se da je u posljednjih nekoliko godina dosegnula između 10 i 15 milijuna dolara. Uspjeh brenda pripisuje se ne samo kvaliteti pita, već i strateškom marketingu i partnerstvima, uključujući pojavljivanja u emisijama poput Rachel Ray Showa te podršku Oprah Winfrey.
Pita od slatkog krumpira
Pita od slatkog krumpira sve više osvaja srca ljubitelja tradicionalnih slastica. Iako je pita od jabuke već desetljećima sinonim za domaće kolače, pita od slatkog krumpira nudi jedinstvenu kombinaciju okusa i hranjivih tvari koja privlači sve više poklonika. Ovo je ukusna alternativi o kojoj bi svakako trebali razmisliti u odnosu na klasičnu pitu od jabuke. Pita od slatkog krumpira potječe iz južnih dijelova Sjedinjenih Američkih Država, gdje se često poslužuje tijekom praznika poput Dana zahvalnosti. Glavni sastojak ove pite je, naravno, slatki krumpir, koji se kuha, gnječi i miješa s maslacem, šećerom, mlijekom i začinima poput cimeta i muškatnog oraščića. Rezultat je kremasta, slatka, ali ne preslatka smjesa koja se peče u hrskavom tijestu. Stvarajući savršenu ravnotežu između mekog punjenja i hrskave kore ovo je poslastica za pamčenje u svakom domačinstvu.
Poslovne kronike
Poslovne kronike su edukativno-zabavni portal koji stvara sadržaj oko poslovnih ideja i tematike vezane za poduzetništvo. Prisutni smo na društvenim mrežama Youtube, Tiktok, Instagram, Facebook i LinkedIn. Cilj nam je prikupiti publiku koju zanima poduzetništvo i pružiti im inspiraciju za pokretanje svog posla. Ponekad je teško pronaći poslovnu ideju koja baš tebi odgovara. Iz tog razloga svoj sadržaj fokusiramo upravo na riješenje tog problema i stvaranje baze poslovnih ideja.
Pregledaj usluge našeg trenutnog sponzora Sikra – Agencija za digitalni marketing i podrži daljnji razvoj portala Poslovne Kronike.