Plesna škola za djecu zbog koje poduzetnice traže 30.000$

Plesna škola koje su smislile ove poduzetnice namjenjene su djeci kako bi potaknuli na zdrave navike i fizičke aktivnosti . Odlučile su proširiti svoje poslovanje i obratiti se investitorima. Pogledaj hoće li ovaj poduzetnik dobiti investiciju od 30.000$ za 5% svoje tvrtke Tippi Toes na seriji Shark Tank. 

Priča poduzetnica

Poduzetnice su pokrenule plesnu školu za djecu od 18 mjeseci do 12 godina, s ciljem poticanja ljubavi prema plesu kod najmlađih. Njihova inspirativna priča privukla je pažnju kada su se 2011. pojavile u seriji Shark Tank. Tamo su prezentirale svoju viziju i osigurale investiciju s Markom Cubanom u vrijednosti od 100.000 dolara za 30% udjela u tvrtki. Iako je dogovor nakon emisije propao, to nije spriječilo sestre da nastave širiti svoje poslovanje. Danas Tippi Toes posluje putem franšiza i broji više od 100 lokacija diljem SAD-a. Njihova misija ostala je ista: omogućiti svakom djetetu pristup radosti plesa kroz raznovrsne programe i inovativne plesne tečajeve prilagođene različitim dobnim skupinama.

Plesna škola kao poslovna ideja

Plesna škola je kreativna i profitabilna poslovna prilika koja kombinira umjetnost, rekreaciju i edukaciju. Nudeći raznovrsne programe za djecu, mlade i odrasle, ovaj posao može zadovoljiti potrebe širokog spektra klijenata. Ključ uspjeha leži u stručno osmišljenim tečajevima, kvalitetnim instruktorima i prilagodbi tržišnim trendovima, uključujući online sadržaj. Osim plesnih satova, dodatni prihod može se ostvariti prodajom opreme i organizacijom tematskih događanja. Fokus na lokalnu zajednicu, aktivnu promociju na društvenim mrežama i suradnju s obrazovnim ustanovama dodatno povećava šanse za uspjeh. Ova poslovna ideja pruža mogućnost spajanja strasti prema plesu i pozitivnog utjecaja na zdravlje i zadovoljstvo klijenata.

plesna škola

Poslovne kronike

Poslovne kronike su edukativno-zabavni portal koji stvara sadržaj oko poslovnih ideja i tematike vezane za poduzetništvo. Prisutni smo na društvenim mrežama Youtube, Tiktok, Instagram, Facebook i LinkedIn. Cilj nam je prikupiti publiku koju zanima poduzetništvo i pružiti im inspiraciju za pokretanje svog posla. Ponekad je teško pronaći poslovnu ideju koja baš tebi odgovara. Iz tog razloga svoj sadržaj fokusiramo upravo na riješenje tog problema i stvaranje baze poslovnih ideja. 

Pregledaj usluge našeg trenutnog sponzora Sikra – Agencija za digitalni marketing i podrži daljnji razvoj portala Poslovne Kronike.