Remen za koji poduzetnik traži 500.000$

Remen koji je dizajnirao ovaj poduzetnik prodaje kao modni detalj zbog unikatnih prednjih kopča. Odlučio je proširiti svoje poslovanje i obratiti se investitorima. Pogledaj hoće li ovaj poduzetnik dobiti investiciju od 500.000$ za 25% svoje tvrtke Washed Up Hollywood na seriji Shark Tank. 

Priča poduzetnika

Poduzetnik iza brenda Washed Up Hollywood, predstavio je svoju ideju na seriji Shark Tank. Njegov brend bio je usmjeren na izradu luksuznih remena i kopči s dizajnima inspiriranim Hollywoodom, što je privuklo pozornost javnosti. Tražio je investiciju kako bi proširio svoj posao, ali nije dobio dogovor s investitorima. Iako je njegova ideja bila kreativna i originalna, prekomjerno visoka vrijednost koju je tražio odbila je potencijalne ulagače. Unatoč solidnim prodajnim brojkama u ranim fazama, tvrtka je ubrzo prestala poslovati. Nakon 2010. godine, Washed Up Hollywood je prestao s radom, a proizvodi su se nastavili prodavati samo na platformama poput eBaya.

Remen kao poslovna ideja

Remen kao poslovna ideja može biti vrlo profitabilan poduhvat kada se na pravi način pristupi proizvodnji i prodaji. Poduzetnici koji uđu u ovaj segment često eksperimentiraju s dizajnom, materijalima i funkcionalnošću kako bi se izdvojili na tržištu. Visokokvalitetni materijali, kao što su koža ili ekološki prihvatljive alternative, često privlače kupce koji traže luksuz i dugotrajnost. Personalizacija proizvoda, kao što su unikatne kopče i dizajni inspirirani popularnom kulturom, može dodatno povećati vrijednost proizvoda. Ključno je pronaći balans između troškova proizvodnje i prodajne cijene, uz pametan marketing putem društvenih mreža i online trgovina. Ovaj posao nudi široke mogućnosti za kreativne poduzetnike koji mogu inovirati u modnom svijetu, a dobra priča iza brenda često privlači lojalne kupce.

remen

Poslovne kronike

Poslovne kronike su edukativno-zabavni portal koji stvara sadržaj oko poslovnih ideja i tematike vezane za poduzetništvo. Prisutni smo na društvenim mrežama Youtube, Tiktok, Instagram, Facebook i LinkedIn. Cilj nam je prikupiti publiku koju zanima poduzetništvo i pružiti im inspiraciju za pokretanje svog posla. Ponekad je teško pronaći poslovnu ideju koja baš tebi odgovara. Iz tog razloga svoj sadržaj fokusiramo upravo na riješenje tog problema i stvaranje baze poslovnih ideja. 

Pregledaj usluge našeg trenutnog sponzora Sikra – Agencija za digitalni marketing i podrži daljnji razvoj portala Poslovne Kronike.