Sladoled za koji poduzetnik traži 150.000$

Sladoled koji je ovaj poduzetnik spojio sa gaziranim sokom privukao je pažnju tvrtke Coca-Cola. Odlučio je proširiti svoje poslovanje i obratiti se investitorima. Pogledaj hoće li ovaj poduzetnik dobiti investiciju od 150.000$ za 25% svoje tvrtke The Fizz na seriji Shark Tank

Priča poduzetnika

Ovaj poduzetnik je donio je na tržište inovativan proizvod koji omogućava stvaranje kremastih float napitaka u pokretu. Njegov izum koristi plastičnu čašu koja se pričvršćuje na bocu gaziranog soka, omogućujući korisnicima da jednostavno miješaju gazirani sok i sladoled. Kada se pojavio na seriji Shark Tank, tražio je investiciju od 150.000 dolara za 25% udjela u svom poduzeću. Iako nije dobio investiciju, njegova je prezentacija ostavila snažan dojam na publiku. Nakon emisije, prodaja je porasla zahvaljujući povećanoj izloženosti. Fizz Cup se i dalje prodaje putem interneta, a tvrtka opstaje na tržištu unatoč izazovima.

Sladoled i gazirani sok

Kombinacija sladoleda i gaziranog soka može biti jednostavna poslastica, ali također predstavlja sjajnu poslovnu priliku. Poduzetnici mogu iskoristiti popularnost ove klasične kombinacije kako bi stvorili inovativne proizvode, kao što su prijenosni setovi za miješanje napitaka, ili pak unaprijed pripremljeni “float” napici za prodaju u trgovinama. Ključno je stvoriti praktičnost i zabavu u samom procesu pripreme. Ciljanje mladih, avanturističkih potrošača i prilagođavanje trendovima zdravije prehrane također su važne komponente uspjeha u ovom segmentu. Sladoled i soda imaju dugu povijest kao simboli užitka, što poduzetnicima pruža mogućnost stvaranja emocionalne povezanosti s kupcima. Uz dobar marketing i pristupačne cijene, ovaj koncept može donijeti profit i dugoročnu održivost na tržištu.

sladoled i gazirani sok

Poslovne kronike

Poslovne kronike su edukativno-zabavni portal koji stvara sadržaj oko poslovnih ideja i tematike vezane za poduzetništvo. Prisutni smo na društvenim mrežama Youtube, Tiktok, Instagram, Facebook i LinkedIn. Cilj nam je prikupiti publiku koju zanima poduzetništvo i pružiti im inspiraciju za pokretanje svog posla. Ponekad je teško pronaći poslovnu ideju koja baš tebi odgovara. Iz tog razloga svoj sadržaj fokusiramo upravo na riješenje tog problema i stvaranje baze poslovnih ideja. 

Pregledaj usluge našeg trenutnog sponzora Sikra – Agencija za digitalni marketing i podrži daljnji razvoj portala Poslovne Kronike.