Vlažne maramice za koje poduzetnici traže 40.000$
Vlažne maramice koje su smislili ovi poduzetnici služe za uklanjanje masnoče, a potpuno su prirodne bez kemikalija. Odlučili su proširiti svoje poslovanje i obratiti se investitorima. Pogledaj hoće li ovaj poduzetnik dobiti investiciju od 40.000$ za 40% svoje tvrtke Grease Monkey Wipes na seriji Shark Tank.
Priča poduzetnika
Poduzetnici su došli na ideju za Grease Monkey Wipes kada su imali problem s čišćenjem ruku prekrivenih mastima tijekom biciklističke vožnje. Razvili su jedinstvene maramice s citrusnim uljem naranče koje uklanjaju prljavštinu i masnoće bez štetnih kemikalija. Kada su se 2010. godine pojavili u seriji Shark Tank, tražili su investiciju od 40.000 dolara za 40% udjela. Njihova prezentacija uvjerila je investiture da investiraju u njih. Grease Monkey Wipes postali su uspješni, a kasnije je jedan od poduzetnika otkupio njihov udio i prodao brend tvrtki Beaumont Products 2014. godine. Grease Monkey Wipes i danas su dostupni, a ova priča inspirira mnoge poduzetnike željne uspjeha u specijaliziranom nišnom tržištu.
Vlažne maramice kao poslovna ideja
Vlažne maramice postale su vrlo popularan proizvod, a njihov razvoj predstavlja odličnu poslovnu priliku za poduzetnike. Sve više ljudi koristi ove proizvode zbog praktičnosti, higijenskih svojstava i jednostavne upotrebe u svakodnevnim situacijama. Kao poslovna ideja, vlažne maramice omogućuju prilagodbu različitim tržištima – od dječjih i kozmetičkih do industrijskih maramica. Poduzetnici mogu razviti inovativne formule, kao što su ekološki prihvatljive ili antibakterijske maramice, koje odgovaraju specifičnim potrebama kupaca. Kreiranje brenda koji se ističe kvalitetom i održivošću može privući lojalne kupce. Ulaženjem u ovaj sektor moguće je ostvariti stabilan prihod uz relativno niske troškove proizvodnje. Za uspjeh je ključna dobra distribucijska strategija i efikasna promocija brenda.
Poslovne kronike
Poslovne kronike su edukativno-zabavni portal koji stvara sadržaj oko poslovnih ideja i tematike vezane za poduzetništvo. Prisutni smo na društvenim mrežama Youtube, Tiktok, Instagram, Facebook i LinkedIn. Cilj nam je prikupiti publiku koju zanima poduzetništvo i pružiti im inspiraciju za pokretanje svog posla. Ponekad je teško pronaći poslovnu ideju koja baš tebi odgovara. Iz tog razloga svoj sadržaj fokusiramo upravo na riješenje tog problema i stvaranje baze poslovnih ideja.
Pregledaj usluge našeg trenutnog sponzora Sikra – Agencija za digitalni marketing i podrži daljnji razvoj portala Poslovne Kronike.